۩۞۩ سیستان ۩۞۩

۩۞۩ زاهدان ۩۞۩

۩۞۩ سیستان ۩۞۩

۩۞۩ زاهدان ۩۞۩

سیستان آریایی

ایران ، سرزمین ایرانیان است و این قوم نجیب از هیچ کجا به این فلات کهن مهاجرت نکرده است، بلکه از ابتدا در همین خاک مقدس زسیته و در همین سرزمین از نیاکان نخستین خود تکامل یافته است. دلایل تاریخی، دیرین شناختی، زبان شناختی،و... بسیاری وجود دارد که نژاد آریایی روند کامل شدن خود را از انسان نخستین به نژاد سفید، در فلات ایران از جمله سیستان، طی کرده است.

 

داریوش بزرگ هخامنشی، در بند 2 سنگ نبشته نقش رستم، که ازمعتبرترین اسناد نوشتاری تاریخ نژاد آریایی است، در سده پنجم پیش از میلاد، خود را پارسی و از نژاد آریایی می خواند.

 

(( من داریوش شاه بزرگ، شاه شاهان، شاه کشورهای شامل همه گونه مردم، شاه در ایران زمین دور و دراز، پسر ویشتاسپ، هخامنشی، پارسی، آریایی، داراری نژاد آریایی.))

 

هرودوت نیز در همان زمان، نوشته است:

(( در عهد قدیم یونانی های ایرانیان را کفه ها می نامیدند، ولی ایشان نزد خودی و همسایگان به آریان مشهور بودند.))

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سید محمد موسوی سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ق.ظ http://bijar-az.blogsky.com

سلام محمد جان سعی کن مطلعه تون را پیرامون تاریخ واقعی ایران بیشتر بکنی ٬شما را ارجا ء می دهم به وبلاگ استاد پورپیرار کافیست فقط ۱۵ مقاله از مدخلی بر ایران شناسی بی دروغ وبی نقاب را بخوانی .
آن وقط متوجه خواهی شد که آریا یعنی وحشی و خود کورش وداریوش هم آریا نبودند بلکه اسلاو بودند . راستی هیچ گاه از خودت نپرسیدی نبود تصویر تمام رخ هخمنشیان می تواند دلیلی بر اینکه هخامنشیان در سدد پنهان کردن تفاوت نژادی خود از نزاد ایرانیان بوده اند .خلاصه اینکه هزاران دروغی که سر هم کرده اند وانباشت جعلیات بر روی هم به حدی است که گاهی محقق را هم به شک می اندازد که مگر در این حد ووسعت هم جعل می تواند باشد؟!
خلاصه حافظ٬سعدی فردوسی سلمان فارسی وسلاطین وخانهای هم عصر اقایون همه جعل محض است و اصلآ شخصیتهای مذکور وجود عینی وخارجی نداشته اند.

چرا که هیچ علایم ونشانه ی حیات هم عصر شخصیتهای جعلی فوق الذکر یافت نمی شود ٬ واین نکته مهم موید خالی از سکنه بودن ایرزان بعد از جناین وواقعه ی پلید پوریم است که به دست خوناشامان هخامنشی یهود اتفاق افتاده است
اقا محمد مطلب من خیلی در هم ریخته وجسته گریخته است ولی میتواند برا ی شنا شروع خوبی باشد که سلسله مقالات استاد پور پیرار را در وبلاگ ناریا
www.naria.blogfa.comبوخانی تا متوجه جعیلت ساخته وپرداخته ی عوامل یهود در ایران باشی
ومن الله توفیق

سید محمد سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ق.ظ http://naria.blogfa.com

سلامی دوبار سلسله مقالات استاد پور پیرار کافیست از مقاله اول تا ۱۵ مطالعه شود
موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد